Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyniki :)
Autor Wiadomość
Nefra
Znikopis


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 10636
Skąd: z Matrixa
Wysłany: 2009-10-26, 22:11   

mnie rozczulil Derbik na plazy w Chorwacji - :tuli:
ale mnie w ogole Derbik rozczula... rotfl

Gratulacje dla zwyciezcow, i tak w ogole to super foty na konkurs trafily- a to swiadczy o tym ze podwyzszamy zarowno swoje doswiadczenie foto - jak i oko nam coraz lepiej widzi :-)

Że juz nie wspomne o obrastaniu w lepszy sprzet - ale tego akurat nie przedkladam na posiadana kase ale na priorytety- jedni kupuja lepsze auto, drudzy zmieniaja kafle w lazience... trzeci jada na Capri... ale sa tez tacy, ktorzy nie pomijajac tego wszystkiego- zaczynaja tez odczuwac, ze fajne fotki to cos co ma sens- bo super wspomnienie, bo migawka, bo cos co zatrzymalismy w czasie i dlatego nie umknelo... chocby jak ta kropla, moment szkwału, stopy na piasku, radosc z fotela na Galerri w Łodzi, piekna zielona ważka, zlapana w obiektywie czy osówka... storczyk, kwiat w deszczu... miasto, swiatła na moście... duzo by wymieniac, bo duzo pokazaliscie - fajnie sie to oglada- bo nie sa to puste wycyzelowane foty i doprawione photoshopem... widac w tym ten jeden moment- te ulotnosc chwili, ktora Was zachwycila i ktora poprzez zachowany obraz - przenika do ogladajacego.
Dzieki za te foty i te chwile ulotne... świetnie sie oglądało...


oki...
popierdzielilam troche, ale jako seniorka mam tu odpust na pierdzielenie :P
_________________
 
 
ene 
Znikopis
eee.. ne!


Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 24 Sty 2007
Posty: 6422
Wysłany: 2009-10-30, 21:02   

Jestem zaskoczona ze mój rudzielec bezapelacyjnie wręcz wygrał ;-)

dzieki za glosy :)
_________________
...
 
 
 
tygryska 
Fotomajster
pregowana



Pomogła: 9 razy
Wiek: 55
Dołączyła: 25 Lut 2007
Posty: 12651
Skąd: z tej samej bajki
Wysłany: 2009-10-30, 21:11   

bo on jest cuuuuudny - przyznam sie ze tez na niego glosowalam (moje mlode przy okazji tez ;) )
_________________
kot tez czlowiek tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
Sharin 
Wierszokleta
Kosmogonik


Wiek: 33
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 450
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-10-31, 21:35   

Cóż mogę powiedzieć :)
Serdeczne gratulacje wszystkim wyróżnionym :)
_________________
Próżnia doskonała - new 01. 2014
Ostatnio zmieniony przez Sharin 2009-10-31, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madziaro 
Znikopis
fiefiórka


Pomogła: 8 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 29 Sty 2007
Posty: 9898
Skąd: Jaworzno/Petawawa, ON
Wysłany: 2009-10-31, 21:39   

a ja mogę powiedzieć, że jestem pierdołą, bo podziękowałam, a nie pogratulowałam pozostałym wyróżnionym, więc niniejszym gratuluję :)
_________________
Nie wszystko złoto, co się świeci,
Nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
 
 
ene 
Znikopis
eee.. ne!


Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 24 Sty 2007
Posty: 6422
Wysłany: 2009-10-31, 23:16   

a ja myslalam ze to rozumie sie samo przez się :>

ale jak nie to i ja gratuluje ;)
_________________
...
 
 
 
RobinOfSherwood
Dziejopis
Troll Jeżynowy


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 2912
Wysłany: 2009-12-26, 13:27   

a ja spóxnienie bardzo ale gratuluję :D i dziekuję jednoczesnie :D zupełnie zapomniałem o końkursie rotfl
_________________
Żyje się dla kilku spotkań i paru wzruszeń. Ważne, by ich nie przegapić.
Maciej Kozłowski
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Link do Shoutbox

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group