Wysłany: 2011-10-25, 14:47 Gry od drugiej strony..
Witam.. Jeśli, ktoś byłby chętny i ma czas do tworzenia gry, typu indie (głównie komórki,
tablety i inne takie) to.. Z kolegą zbieramy zespół.. Poszukiwani głównie graficy 3D, muzycy,
twórcy poziomów oraz możliwe iż znajdzie się miejsce dla scenarzysty (ktoś w końcu musi
produkować te dialogi).. Programistów jak na razie jest sporo (chyba, iż ktoś zna się na
Javie)... Założenie jest, iż gra wyjdzie komercyjnie, ale co z tego będzie trudno przewidzieć.
Jak co zapraszam..
_________________ Wierzba poddaje się wiatrom i wiedzie jej się dobrze,
aż pewnego dnia zmienia się w ścianę wierzb
odporną na wiatry. To jest przeznaczenie wierzby.
[Frank Herbert, "Diuna"]
Programistów brakuje tylko do ewentualnego portu na androida bo jak na razie mamy
samych od C/C++/Obj-C a nie od Javy.. A przy samym początku przy projektowaniu programu będzie sporo pracy więc nikt z nas nie będzie mieć czasu na zajęcie się tym.
Sam port będzie raczej żmudną pracą niżeli kreatywną.
A ludzie od leveli i wnętrza miło widziani:)
Co do fabuły to myślę, iż jak już zbiorą się do kupy wszyscy to wyłoni się jakiś pomysł ale nie będzie on bardziej skomplikowany niż "na marsie się nawalają dwie frakcje" lub "dwa znienawidzone królestwa poczynają wojnę".. Więc fabułę trzeba będzie napisać całą
praktycznie.. Myślę, iż może tu być jeszcze duża pogaducha z grafikami gdyż oni mogą mieć też trochę wizji od swojej strony np. co do wyglądu postaci. Więc zapraszamy:)
Symbian targetem rzeczywiście chyba nie będzie. Ale wersja PC...
_________________ Wierzba poddaje się wiatrom i wiedzie jej się dobrze,
aż pewnego dnia zmienia się w ścianę wierzb
odporną na wiatry. To jest przeznaczenie wierzby.
[Frank Herbert, "Diuna"]
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2006 Posty: 2817
Wysłany: 2011-10-25, 21:41
mawigator napisał/a:
C/C++/Obj-C a nie od Javy
to na co wy to chcecie wydać pisząc w C/C++/Objective-C?
_________________ Marzenia, które nigdy się nie spełniły… I nigdy się nie spełnią. Obraz powoli blednie lecz nie znika. Oczy powoli zaczynają dostrzegać świat. Ociężały umysł budzi się. Światełko w tunelu… Śmierć?
W takim razie czekam na dalsze wieści z tą sprawą fabularną Fabułę to można wymyślić, ale właśnie pozostają kwestie techniczne, czyli co tam ma się dziać tak właściwie. No chyba, ze idziemy w tę stronę, że robi się (gracz w sensie) jakieś rzeczy, a od czasu do czasu są wstawki z dopasioną historią
Platformy to w kolejności ważności jak na razie iPhone/iPod/iPad, Mac, Windows i Android. Jak na razie myślę, iż finansowo może to mieć w takiej kolejności powodzenie.
Tak na prawdę pisząc w C/C++/Obj-C wszystko prócz Androida jest załatwione
niemal jednym kodem programu.
Wplecenie fabuły jak na razie widać dwie opcje:
- przerywniki między poziomami (w sumie nawet angry birdsy je mają)
- coś ala możliwość przeprowadzenia rozmów jak w mass effect/dragon age/wiedźmin
A sama gra osobiście się kieruję ku czemuś w stylu Savage od S2Games
(gra czysto sieciowa będąca połączeniem FPS z RTS)
plus dodatek prostego RPG i inaczej rozwiązaną część strategiczną.
_________________ Wierzba poddaje się wiatrom i wiedzie jej się dobrze,
aż pewnego dnia zmienia się w ścianę wierzb
odporną na wiatry. To jest przeznaczenie wierzby.
[Frank Herbert, "Diuna"]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach