Strasznie lubię film "Duma i uprzedzenie" z 2005r.
oglądałam go tak często że w końcu rodzinka zastrajkowała i film mi schowała (znalazłam ,a jakże) i teraz oglądam wieczorami na dobranoc czasami
lubię wracać do :
Matrix(ulubiony film ślubnego)[s-f]
Piraci z Karaibów [przygodowy]
Oszukać przeznaczenie [horror]
Killer i ...-ów dwóch[komedia]
Skarb Narodów[przygodowy]
Po jutrze[katastroficzny wg. mnie]
Ja robot[s-f]
Chłopak do wynajęcia[komedia romantyczna]
Tylko mnie kochaj (ulubiony film dziatwy mojej)[nie znalazłam kategorii]
Bibliotekarz[przygodowy]
i cała masa innych ...
ogólnie wszystko co dobre i śmieszne
Listę podałam w kolejności przypadkowej
Złoto dla zuchwałych (widziałam go tyle razy, ze już mnie nie śmieszy, ale i tak oglądam: dla Sutherlanda i generała)
Parszywa dwunastka (dla Pimkley'a i Franco)
Rambo I
Rocky I
Leon Zawodowiec (mój ukochany film, nie najlepszy jaki widziałam, ale zdecydowanie ukochany)
Jak rozpętałem druga wojnę światową
300
Punisher (ten nowy, choć stary tez był niezły)
Wiek: 42 Dołączyła: 21 Sie 2007 Posty: 553 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-09-15, 21:08
Hadrian Nabokov napisał/a:
Leon Zawodowiec (mój ukochany film, nie najlepszy jaki widziałam, ale zdecydowanie ukochany)
Jak rozpętałem druga wojnę światową
Te dwa filmy też należą do moich ulubionych. Oglądałam je po kilka razy i pewnie jeszcze nieraz obejrzę.
PS. Czytałam książkę, na podstawie której był wzorowany film "Jak rozpętałem...". Jest świetna
_________________ Czyż nie wiedział, że nieostrożnym słowem można zabić jak wystrzeloną nieopatrznie kulą, że kłamstwo może potoczyć się jak lawina w górach, miażdżąc niewinnego człowieka?
Maria Kann "Góra Czterech Wiatrów"
Podam te filmy bez konkretniej kolejności. Po prostu co mi z głowy wychodzi...
A zatem:
Saga o Star Warsach (klasisze )
Akwarium
Stalin
Aleksander Newski
Czterej Pancerni (choć to nie film, ale mogę oglądać zawsze)
Popiół i Diament
Walet Pikowy
300
Cyrulik Syberyjski
9-ta Rota
Kukułka (Niesamowicie innowacyjny, świeży i oryginalny pomysł)
Złoto dla zuchwałych (NO BA! Jeden z najlepszych drugo-wojennych!)
Kryptonim Gwiazda
Nocna Straż (Nocznoj Dozor )
Wróg u Bram
Do tego kilka dokumentów, ale nie będę dodawał, bo i cóż was interesują biografię Rosyjskich jenerałów, naukowców itp...
_________________ Szanuj siódme przykazanie...
...nie bądź socjalistą. Numer Cztery
Pomogła: 7 razy Wiek: 31 Dołączyła: 14 Sie 2007 Posty: 5405 Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-09-16, 20:13
sasanka napisał/a:
Kto nigdy nie żyl
(...)
Świadek koronny ( Małaszyński... )
Oj tak, podpisuję sie 'obiema rencyma'.
'Kto nigdy nie żył' wzruszył mnie strasznie... piękny film, a muzyka też cudowna. Chciałabym obejrzeć jeszcze raz, ale nie mam możliwości...
'Świadek Koronny' mi się podobał nie przez Małaszyńskiego, ale ogólnie fajnie się na to patrzało
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 1290 Skąd: W-wa
Wysłany: 2007-09-17, 10:35
Kino polskie... mam swoich faworytów. Kieślowski, Stuhr, Trzaskalski. ''Krótki film o zabijaniu'', ''Historie miłosne'' i ''Edi'' to moje debeściaki. Skromne, wyciszone (może poza ''Krótkim filmem...'') kino. Lubię takie.
Pomogła: 6 razy Wiek: 37 Dołączyła: 09 Sie 2006 Posty: 3959
Wysłany: 2007-09-18, 09:58
Ania napisał/a:
Jasminum
popieram i z filmów Kolskiego ja dodałabym jeszcze "Pornografię"
Plac Zbawiciela mi się niesamowicie nie podobał, takie plskie psychologiczne filmy jakoś do mnie nie przemawiają chyba
z zagranicznych takie największe wrażenie wywarły na mnie:
wspomniany już Kill Bill i Pulp Fiction
ostatnio oglądana Straż nocna
Kawa i papierosy
póki co, tyle
Generalnie chyba mogę obejrzeć wszystko, z mniejszym lub większym zainteresowaniem, pod warunkiem że nie jest to komedia romantyczna z popularnymi "gwiazdkami" lub ( pewnie się narażę ...) produkcja z Bollywoodu
Pomogła: 6 razy Wiek: 37 Dołączyła: 09 Sie 2006 Posty: 3959
Wysłany: 2007-09-18, 10:08
weronik napisał/a:
ja tez miałam opory przed pierwszym bolly
Ale ja nawet jeden cały film obejrzałam "Dumę i uprzedzenie" bodajże.... i to zdecydowanie nie mój gatunek. Ale o dziwo, np musicale lubię, broadwayowską wersję "The cats" ogladałam kilka razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach