moze podzielicie sie swoimi ulubionymi piosenkami, uwazam ze wymienianie calych plyt nie jest zbyt trafne bo zawsze jakiejs piosenki mozemy nie tolerowac. A tu mozecie wymienic te ktore przypadly Wam do gustu.
1. arman van helden - my my my
2. tomasz zoltko - kochaj mnie, dotykaj
3. demoduo - znakomici skald
4. fasolki - jagodki
5. papa dance - gdzie jest ola
6. Emilka
7. underdog project - miami.
_________________ fajna, ta kreska u gory, co nie ?
Pomogła: 6 razy Wiek: 37 Dołączyła: 09 Sie 2006 Posty: 3959
Wysłany: 2007-03-21, 11:24
Bardzo mocno ogranicza to wybór Ale trzeba się zastanowić....
kolejność przypadkowa...na chwilę obecną
Ira- Ikar
Patrycja Markowska- Kameleon
Kasia Kowalska- Ciesz się tym dniem
Ozzy Osbourne- Dreamer
Moby- Lift me up
Ozzy Osbourne- No more tears
Red Hot Chilli Peppers- Californication
Natasha Bedingfield- Wild horses
Metallica- Nothing else matters
no i coś co ostatnio nie przestaje dźwięczeć mi w uszach- Nine Inch Nails- The Great Below
(za co mogę komuś bardzo podziękować )
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kamila 2007-03-22, 14:06, w całości zmieniany 1 raz
Kolejnośc przypadkowa i aktualna tylko w momencie w którym piszę (bo mi się akurat teraz pomyslało) :
1. Mr. Oizo - Flat beat
2. Prodigy -Charly
3. Metallica - Whiskey in the jar
4. Enya- Carreibian dream
5. Crematory - Reign of fear
6. Portishead - Mysterons
7. Gorillaz - Dare
8. z Roadrunner United - The old star sessions - Enemy of the state
9. Tool - no quoter
10.Prodigy (po raz kolejny )-z płyty the fat of the land o zapomnianej przeze mnie niestety nazwie..
(czy jakkolwiek to wszystko się pisze )
Ostatnio zmieniony przez nimrodka 2007-03-22, 16:40, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 55 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 11315 Skąd: Tai chi
Wysłany: 2007-03-21, 18:50
Ulubione na dziś. Tego po prostu ciągle słucham.
1. Nine Inch Nails - The Great Below
2. Nine Inch Nails - Reptile
3. Nine Inch Nails - Beside You In Time
4. Tricky - Poems
5. Massive Attack - Butterfly Caught
6. Red Hot Chili Peppers - Californications
7. Audioslave - Moth
8. The White Stripes - Seven Nation Army
9. Portishead - Sour Times
10. Nine Inch Nails - Physical
_________________ "Bo poza tym, że gubisz włoski to jesteś całkiem ślicznym facetem."
Wiek: 40 Dołączył: 29 Sie 2006 Posty: 185 Skąd: Sieradz
Wysłany: 2007-03-21, 21:03
Na chwilę obecną moim Top10 będą:
1. Fifth Element Soundtrack - Lucia Di Lammermoor
2. Fifth Element Soundtrack - The Diva Dance
Obydwa utwory wykonywane przez śpiewaczkę operową o wprost niesamowitym głosie, a zwie się Ona: Inva Mulla Tchako.
3. The Darkness - I Believe In Something Called Love
4. Pidżama Porno - One Love
5. Red Hot Chilli Peppers - Californication
6. Ramstein - Fauer Frei
7. The Prodigy - Poison
8. Ramstein - Mutter
9. James Blunt - You're Beautiful
10. Hey - Teksański
Oczywiście kolejność przypadkowa
Ps. Gdyby ktokolwiek miał coś wykonywane przez tą panią (Inva Mulla Tchako) to proszę o pw lub gg
_________________ "Serce jednej kobiety widzi więcej niż oczy dziesięciu mężczyzn." - Przysłowie szwedzkie.
Mężczyzna, który nigdy nie kłamie kobiecie, ma bardzo mało względów dla jej uczuć.
SzuKaj Gość
Wysłany: 2007-04-10, 16:22 Typy SzuKaj-a Metal
Kolejność przypadkowa
Rotting Christ - Lex Talionis (Black Metal)
Dimmu Borgir - Blessings upon the throne of Tyranny (Black Metal Symfoniczny)
Catamenia - Fallen Angel Part 1 (Black Metal)
Catamenia - The Tribe of Ethernity(Black Metal)
Behemoth - Christians to the Lions (Black Metal)
Angtoria- The Addiction (Symfoniczny Metal)
My Dying Bride -The Sexuality of Bereavement (Doom Metal)
My Dying Bride - Your Shamefull Heaven(Doom Metal)
Dimmu Borgir- The Serpentine Offering(Black Metal symfoniczny)
Carpathian Forest - He's turning Blue (Norwegian Black Metal)
Carpathian Forest- Submit to Satan (Norwegian Black Metal)
Na dzień dzisiejszy (więcej niż 10):
1.Return of the champions(cała) - Queen ( z P.Rodgersem)
2.S.Wierzcholski i Nocna Zmiana Bluesa - Harmonijkowy As.
Pomogła: 2 razy Wiek: 37 Dołączyła: 21 Sie 2006 Posty: 136 Skąd: Sieradz
Wysłany: 2007-04-11, 22:00
No to teraz ja
Kolejność także przypadkowa
Nelly Furtado - Say it right
Armin van Buuren - Burned with desire
DJ Tiesto - Sweet Things
Jose Amnesia feat Jennifer Rene - Falling into pieces - niesamowita piosenka
Ilse De Lange - The Great Escape (Armin van Buuren Remix)
Eurythimcs - Sweet Dreams
Armin van Buuren - Stay
Cara Dillon - Black is the colour - piękny vocal
MIKA - Relax, take it easy
Richard Durand - Sunhump - Piękna gitara
_________________ "Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę"
Mury Jacka Kaczmarskiego
the girl with the pearl's hairs Omegi
Stairway to heaven Led Zeppelin
Me and the bobby McGee Joplin
Who Wants To Live Forever Queen
W żółtych płomieniach liści Łucja Prus
Jej portret Bogusław Mec
Cień wielkiej góry Budka Suflera
Dziewczyny które mam na myśli - Krawczyk & Smoleń
Dziwny jest ten świat - Czesław Niemen
bez numerów bo nie wiem którą najbardziej lubię a zresztą, trudno wybrać tylko 10 piosenek
_________________ Jeżeli zdołasz każdą chwilę istnienia
Wypełnić życiem, jakby była wiekiem,
Twoja jest ziemia i wszystkie jej stworzenia
I - mój synu - będziesz prawdziwym człowiekiem!
Oj, tylko 10? Mało, mało, za mało... ale niech będzie:
1. Radiohead: Talk show host
2. Sneaker Pimps: Bloodsport
3. Emilie Autumn: I know where you sleep
4. IamX: Alternative
5. IamX: Naked but safe
6. Sneaker Pimps: Diving
7. The Kills: U R A fever
8. The Kills: Getting down
9. Bjork: Declare independence
10. RHCP: C'mon girl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach