Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Olympus SP-510 ?
Autor Wiadomość
ene 
Znikopis
eee.. ne!


Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 24 Sty 2007
Posty: 6580
Wysłany: 2007-06-09, 16:48   Olympus SP-510 ?

co sądzicie o aparacie Olympus SP-510 ?

jego cena to średnio 850zł , a parametry w skrócie to MP 7mln, 10x zoom, makro 3cm, tryb auto i manual.. reszta TU

Dobry, zły? jakieś zastrzeżenia? a może lepiej brać coś innego w podobnej cenie? Chciałabym aparat z zoomem opt. conajmniej 7x jak nie wiecej :) oraz z dobrym makro (minimum 3cm). Aparat droższy niż 999 nie wchodzi w grę bo będę sie bała z nim sama wyjśc na miasto (w zasadzie to górną granicą może byc 1200 ale jednak wolałabym nie wyjsc poza ten 1000 :) )

Dodam że jestem raczej amatorką niż profesjonalistką. Na lustrzanke sie porywać nie chcę, bo nie planuję dokupywać już nic wiecej (zadnych dodatkowych obiektywów etc) - chcę po prostu "kombajn" który będzie sie nadawal do różnych sytuacji i bedzie lepszy od nikona 5600 którego teraz posiadam ;]

generalnie to, na czym mi zależy:
- makro z bliskiej odległości (conajmniej 3 cm)
- zoom optyczny od 7x (ale mysle ze jak juz kupowac aparat to lepiej 10x...)
- dobre odwzorowanie barw
- chciałabym aby nocne zdjecia nie wymagały statywu... (ale nie wiem czy to w ogóle możliwe? nie znam się :P )
- aparat na imprezy i na plener - przy różnych natężeniach światła (dzień, zmrok)
- niezły tryb auto oraz tryb manual (zeby sie pobawic ;] )
- niewielkie gabaryty
_________________
...
 
 
Krzyho 
Dziejopis
Moderator


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 3224
Skąd: P-w
Wysłany: 2007-06-09, 22:16   

Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo interesująco 8) .
 
 
 
Ania 
Znikopis


Pomogła: 8 razy
Wiek: 37
Dołączyła: 26 Sty 2007
Posty: 5061
Wysłany: 2007-06-09, 22:34