Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Darker than Black
Autor Wiadomość
joe alex 
Dalekopis


Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 931
Wysłany: 2008-01-04, 13:50   Darker than Black

Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o anime . Jednak pomimo mojej zieloności chciałbym się podzielić opinią o tym anime.

Darker than Black obejrzałem po poleceniu przez kolegę .
Jeśli chodzi o tematykę to najlepiej przeczytać to na http://anime.tanuki.pl/strony/anime/971/rec/992 ponieważ ja nie mam talentu do opisywania filmów więc zagmatwałbym tylko całą fabułę ;) Przedsawię więć moje subiektywne odczucia
Pierwsze co bardzo mi się spodobało to wygląd . Naprawdę świetne kolory , najciekawiej jest wieczorem kiedy budynki mają takie zielonkawe zabarwienie. Według mnie bardzo dobrze i starannie są narysowane postaci. Generalnie pod względem wizualnym wszystko jest dopracowane w 100%.
Jeśli chodzi o muzykę nie jest szczególnie zauważalna ale dobrze podkreśla nastrój. Openingi są całkiem niezłe jednak najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy ending - Rie fu-Tsuki Akari :)
Anime trzyma w napięciu ale i potrafi być momentami zabawne . Postaci są ciekawe i dość skomplikowane. Fabuła jest bardzo dobrze dopracowana i nie pozostawia niesmaku :)
Jednym słowem - warto ! ;)
Studio:

Cytat:
Studio:

BONES

Autor:

Tensai Okamura

Projekt:

Takahiro Komori, Yuji Iwahara

Reżyser:

Tensai Okamura

Scenariusz:

Shoutaro Suga

Muzyka:

Youko Kanno




[ź]anime.tanuki.pl
Ostatnio zmieniony przez joe alex 2008-01-04, 18:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
batou 
Moderator


Pomógł: 55 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 11315
Skąd: Tai chi
Wysłany: 2008-01-04, 15:17