Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Hadrianka
2008-07-17, 15:37
cztery i pół ronina
Autor Wiadomość
Hadrianka 
Znikopis


Pomogła: 18 razy
Wiek: 35
Dołączyła: 07 Wrz 2006
Posty: 7364
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-30, 11:18   cztery i pół ronina

Opowiadanie ukaże się w 36 numerze Science Fiction Fantasy & Horror. W kioskach już 23 października :)
_________________
Silva hevsum
Ostatnio zmieniony przez Hadrianka 2008-10-21, 18:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Nieznany 
Dalekopis


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 912
Skąd: Nieznany Świat
Wysłany: 2008-06-30, 13:13   

Heh... sorry, Winnetou, to nie moja bajka. :( Nie podobało mi się. Nie znam się na tego typu dzieukach, więc więcej nie napiszę. Może jeszcze tylko, że
Hadrianka napisał/a:
- Z którąś z tym skrzynek.
Tych.

Och, nieważne, ale jak już napisałaś opko, odłóż je i wróć do niego po kilku przynajmniej dniach, może dwóch tygodniach, a wtedy będziesz czytala je "od nowa" i znajdziesz błędy, które umknęły Ci przy pisaniu. :> Tekst musi odpocząć od autorki... chyba, że możesz liczyć na kogoś, kto krytycznie się przyjrzy opowiadaniu.
_________________
"- Jesteś szczęśliwy z wygranej? - zapytałem. [...]
- To nie to zwycięstwo, co dawniej, panie. Dawniej, to się zwyciężało. Sto lat temu zwycięzcy pozwalano ściąć głowę pokonanego. Wtedy sztuka cieszyła się prawdziwym szacunkiem."
 
 
 
Hadrianka 
Znikopis


Pomogła: 18 razy
Wiek: 35
Dołączyła: 07 Wrz 2006
Posty: 7364
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-30, 13:45   

Nieznany napisał/a:
jak już napisałaś opko, odłóż je i wróć do niego po kilku przynajmniej dniach,

Tam data napisania jest w poście powyżej, wiesz?

Nieznany napisał/a:
chyba, że możesz liczyć na kogoś, kto krytycznie się przyjrzy opowiadaniu.