Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam :]
Autor Wiadomość
Iras 
Grafoman


Wiek: 38
Dołączyła: 24 Paź 2008
Posty: 77
Wysłany: 2008-10-24, 01:26   Witam :]

zaczne, od tego, ze
1. Rzadko, bardzo rzadko uzywam polskich znakow.
2. rzadko uzywam duzych liter.
3. klawiatura mi nawala, wiec moga sie zdarzac literowki - szczegolnie pod postacia brakujacej litery B.
4. jestem uzalezniona od wielokropkow...
5. milego czytania :P

Oki, od czego by tu zaczac... naprawde zaczac.
Nazywam sie (...), mam tyle wiosen ile podalam w profilu i jestem plci zenskiej. z "wyksztaltowacenia" jestem technikiem weterynarii (nie mylic z lekarzem), a pracuje... w sklepie spozywczym...

mam fioła - poteznego fiola, na punkcie zwierzat. W domu mam: papuzke falista, dwie koszatniczki, trzy swinki morskie, trzy kroliki, trzy koty i... siedem psow... Poza tym fiol objawia sie roznie... Alergia na bezmyslne rozmnazanie, dziwne ciagoty do ogladania zwierzat pod punktem medycznym (niekoniecznnie zywych... czy od zewnatrz...) jeszcze wieksze ciagoty do zastosowania zasady "oko za oko, zab za za" wobec ludzi znecajacyh sie nad ziwerzetami itp. itd....

A co do mojego "zestawu"

koszatniczki - rok temu znalezione wyrzucone w klatce w parku podczas burzy... znalazly dom, a tu kilka miesiecy temu umarla im wlascicielka... Dwie samiczki, szczyce sie tym, ze cala rodzina sie ich boi :mrgreen: