Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Siema:P
Autor Wiadomość
ene 
Znikopis
eee.. ne!


Dołączyła: 24 Sty 2007
Posty: 6580
Wysłany: 2007-01-25, 13:57   Siema:P

Skoro juz mnie na shoucie przywitaliscie to chyba wypada mi sie przywitac ;) A więc mieszkam pod Warszawą w miasteczku którego nazwę mało kto poprawnie odmienia ;) Studiuję ochronę środowiska. Lubie coś nieraz relaksującego poczytać, albo zagrać na kompie.. W domu mam dwa kocurki, szczura i akwarium z 12 rybkami (to taki nawyk z forum o zwierzakach, tam kazdy pisał jaki ma zwierzyniec w domu ;-) mogłabym też napisac wam jak ma na imię kazdy z kotów i jak wyglada.. ale już wam te szczegóły daruję ;-) ) . Mam też lekkie uzależnienie od Allegro - zawsze coś ciekawego tam można zobaczyć :P A o tym forum nie dowiedziałam sie przypadkiem, bo ściagnęła mnie Nefra :)

A ogólnie to nie mam weny na opis, wiec tylko mam nadzieję że jak czegos w nim brakuje to sami zapytacie o co chcecie :P Zresztą bede tu czasem wpadała, więc pewnie moje posty uzupełnią mój opis :)

PS
Nefrze już powiedziałam, ale jakby co to na kilka dni znikam z neta - ale wrócę :)
Ostatnio zmieniony przez ene 2010-11-19, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
batou 
Moderator


Wiek: 41
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 11315
Skąd: Tai chi
Wysłany: 2007-01-25, 14:20   

Witaj raz jeszcze :mruga:

ene napisał/a:
Mam też lekkie uzależnienie od Allegro


Ja mam to samo, tylko jeśli wydaje 1/4 wypłaty na książki to lekkim go nazwać nie mogę :p
_________________
"Bo poza tym, że gubisz włoski to jesteś całkiem ślicznym facetem."

 
 
sirion 
Administrator

Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 2736
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-01-25, 14:34   

Hey ene :)
1/4 wyplaty??? To ile ty masz już tych książek w domu??
_________________
mateuszdomanski at hotmail.com
 
 
batou