Strona Główna Fahrenheit 451
rozmowy o książkach, muzyce, filmie i... wszystkim innym

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy
Autor Wiadomość
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-03, 19:03   

U mnie na lapku też i na kompie żony takoż. Coś u mnie nie tak. Cóż - pora na informatyka ;)
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
Grzechu 
Wierszokleta


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 637
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2017-02-06, 10:20   

jacek napisał/a:
pora na informatyka
I pewnie tylko na konkretnej przeglądarce tak się dzieje?
_________________
Ironia. Królowa Polaków.
 
 
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-06, 10:44   

Firefox w ogóle mi na stacjonarnym leży, natomiast na ie, operą i chrome i nie działa. Na lapku dzisiaj pod operą i firefoxem chodzi.
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
Grzechu 
Wierszokleta


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 637
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2017-02-06, 21:31   

W takich przypadkach zazwyczaj jest to jakiś śmieć w przeglądarce (adwcleaner i wyczyścić) albo jakaś pierdoła, błąd któregoś z rozszerzeń czy włączony adblock. Można to sprawdzić, uruchamiając przeglądarke w trybie incognito czy trybie bez rozszerzeń (nie wiem jak to się w poszczególnych przeglądarkach nazywa).
_________________
Ironia. Królowa Polaków.
 
 
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-07, 04:53   

Na pewno masz rację ale ja się boję samemu próbować ;) Powiem to informatykowi jak przyjedzie :)
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
Grzechu 
Wierszokleta


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 637
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2017-02-08, 13:35   

Nie bój się, nie ugryzie ;)
_________________
Ironia. Królowa Polaków.
 
 
tygryska 
Fotomajster
pregowana



Pomogła: 9 razy
Wiek: 55
Dołączyła: 25 Lut 2007
Posty: 12651
Skąd: z tej samej bajki
Wysłany: 2017-02-08, 23:11   

pamietam ponad 25 lat temu jak moja ciotka z przerazeniem w oczach patrzyla jak pozwalam mojemo owczesnie czteroletniemu synowi obslugiwac kompa... "on ci zepsuje!" (czasy kiedy komp to serio byl spory wydatek) Ja bardzo spokojnie: nie zepsuje - wie ze mlotka nie mozna uzywac a reszte w razie czego jestem w stanie odkrecic ;)
_________________
kot tez czlowiek tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
Nefra
Znikopis


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 10789
Skąd: z Matrixa
Wysłany: 2017-02-09, 19:53   

A tak z głupia frant zapytam, czy wywaliłeś ciasteczka z przeglądarki?
_________________
 
 
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-10, 06:51   

Nefra - odinstalowałem i wyczyściłem wszystko - a przy ponownej próbie instalacji dupa... nie chodzi.
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
ene 
Znikopis
eee.. ne!


Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 24 Sty 2007
Posty: 6508
Wysłany: 2017-02-10, 07:06   

lepiej w takich razach chyba robic format systemu jak juz wsio odinstalowywujesz, bo programy zostawiają zawsze i tak jakies tam szczątki po sobie
_________________
...
 
 
 
Nefra
Znikopis


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 10789
Skąd: z Matrixa
Wysłany: 2017-02-14, 00:41   

To jeszcze mam inny pomysł - sprawdź czy jakiś program "antywirusowy", który daje Ci ochronę, czasem nie jest ustawiony na zbyt intensywną ochronę?. Popatrz w ustawieniach. Nie zmieniałeś czasem ostatnio tzw antywira, lub nie dodawałes jeszcze jakiejś ochrony na strony?

Ja ostatnio miałam problem, by wejść na jakąkolwiek stronę, bo mój secure wpadł na pomysł ochrony mojej strony bankowej - i czy byłam w banku czy nie - chronił mnie - blokując wszystkie strony, które chciałam odwiedzić. Google mnie odrzucały wręcz :bezsilny: Tym bardziej, że to lapek mojego syna, więc głupio mi było rządzić ;) Ale trochę porządziłam, poczynając od zwykłej ciekawości co jest w autostarcie, ustawiając secura a potem dalej i w głąb i już jakoś do Was piszę ;)
_________________
 
 
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-14, 07:27   

Tak była zmiana - jak ostatnio był informatyk u mnie to mi zainstalował McAfee'go, którego musiałem usunąć bo mi blokował mnóstwo stron. Masz rację. Mogły jakieś ślady pozostać. Zadzwonię po niego z powrotem.
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
Nefra
Znikopis


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 10789
Skąd: z Matrixa
Wysłany: 2017-02-15, 23:53   

Moje Młode też miało tego McAffen czy jak on się zwie i nawet nie wiem skąd to miało. I też mam problem na jego lapku ( bo swojego nie mam). Postawiłam mu starego dobrego f-secura, i co chwila jakieś blokady jakieś wariowania i niedopuszczanie do stron. :( Wydaje mi się, że trzeba te "ochraniające" dogadać - jednego wywalić w kosmos z wszelakimi korzeniami które zapuścił - jeśli stawiamy na drugiego. Dawniej to mi tak po "chłopsku" tłumaczyli: Każdy program, który wywala chwasty i który jest na nie przeczulony - ma w swoim jakby "umyśle" - w swojej bazie danych - taką jakby małą cząsteczkę tych programów - by mógł je rozpoznać, gdy wchodzą na kompa. A jak się pojawi drugi podobny program - to on te "cząsteczki" z poprzedniego antywira (który nadal jest na kompie) traktuje jako trojany, które się dostały. I ciągle się te dwa programy nie dogadują i walczą. Albo jeden albo drugi. Mówię o rzeczach, na których się kompletnie nie znam, oceniam tylko na tzw "chłopski rozum".
_________________
 
 
jacek 
Znikopis


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 5743
Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-02-16, 05:38   

Będzie miał zatem za zadanie wyczyścić mi kompa z tych chwastów zupełnie.
_________________
https://www.facebook.com/Kraina.komiksu
 
 
 
Krzyho 
Dziejopis
Moderator


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 3184
Skąd: P-w
Wysłany: 2017-02-25, 00:28   

Nefra, generalnie jest zasada, że nie używamy dwóch antywirusów jednocześnie, bo zawsze będą jakieś problemy.

A F-Secure, które mi kiedyś reklamowałaś używam od tamtej pory, już parę ładnych lat (trochę czasu już minęło ;) ) i też bardzo sobie chwalę :) .

Natomiast jak zmieniamy program antywirusowy, to z reguły nie wystarczy go tylko odinstalować. Prawie każdy producent antywirusów udostępnia specjalne programy do czyszczenia systemu z pozostałości programu antywirusowego (wtedy nie trzeba robić formata).
_________________
http://codzienniepomagam.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Link do Shoutbox

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group